Heeft Sneakin een fysieke winkel?

Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Een bezoek is niet mogelijk.

Wat is mijn maat?

Voor de juiste maat verwijzen wij u door naar ons maattabel.

Is Sneakin geïnteresseerd in productruilingen?

Nee, wij zijn niet geïnteresseerd in productruilingen.

Kan ik schoenen verkopen aan Sneakin?

Nee, klanten kunnen geen schoenen verkopen aan Sneakin.

Mijn maat is niet beschikbaar, krijgen jullie die weer op voorraad?

We krijgen constant toevoer van goederen. Indien de maat waarin u geïnteresseerd bent niet beschikbaar is, kunt u zich aanmelden voor onze eenmalige back in stock notificatie. Indien het product dan weer beschikbaar komt ontvangt u automatisch een mail van ons.

Zijn er kortingscodes?

Jammer genoeg hebben wij geen verborgen kortingscodes. Gelieve geen contact op te nemen met ons in verband met kortingscodes. In het geval van promo's zullen deze altijd op onze website en via onze social media kanalen bekend gemaakt worden.

Hebben jullie een loyaliteitsprogramma voor loyale klanten?

Voor onze loyale klanten hebben wij een Sneakin loyaliteitsprogramma. De verdiende Sneakin coins kunnen u tot €75 besparen. Voor elke uitgegeven euro verdient u 2 Sneakin coins. U kunt ook Sneakin coins verdienen door succesvol opdrachten te voltooien. Alle manieren om Sneakin coins te sparen en of in te wisselen staan gepubliceerd onder ons loyaliteitsprogramma.

Heb ik een account nodig om een order te plaatsen?

Nee, een account is niet nodig om een order te kunnen plaatsen bij Sneakin. Er is een optie om een order te plaatsen als gast. We adviseren u wel om een account aan te maken, zo kunt u gebruik maken van ons loyaliteitsprogramma. Uw persoonlijke informatie wordt niet met derden gedeeld en goed beveiligd. Er worden geen nieuwsbrieven of kortingen naar u gestuurd zonder toestemming van u.

Waarom is mijn order geannuleerd?

Uw order kan wegens de volgende redenen geannuleerd worden:
- Het item dat u heeft besteld is niet langer op voorraad
- Sneakin kan niet succesvol uw betalingsautorisatie controleren
- Sneakin heeft een probleem ondervonden met de productomschrijving, zoals foutief geprijsde artikelen
- De klant voldoet niet aan onze algemene voorwaarden
- Systeemfout
- De klant komt niet door onze validatie checks
- De klant schaft artikelen aan voor commerciële doeleinden

Mijn order is incompleet, wat moet ik doen?

In het geval dat één of meerdere artikelen van uw order missen, verzoeken wij u de verpakking niet weg te gooien. Neem direct contact op met de customer service en beschrijf welk artikel mist en voeg een aantal foto's toe van het ontvangen pakket. We verzoeken u vriendelijk om een foto te maken waarin alle hoeken van de doos zichtbaar zijn. De shippinglabel dient zichtbaar te zijn op de door u gestuurde foto's.

Winkelwagen

Product title

€30

Verwijderen

Subtotaal

Afrekenen