Veelgestelde vragen / veelgestelde vragen
Algemeen
Heeft Sneakin een fysieke winkel?
Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Een bezoek is niet mogelijk.
Wat is mijn maat?
Voor de juiste maat verwijzen wij u door naar ons maattabel.
Is Sneakin geïnteresseerd in productruilingen?
Nee, wij zijn niet geïnteresseerd in productruilingen.
Kan ik schoenen verkopen aan Sneakin?
Nee, klanten kunnen geen schoenen verkopen aan Sneakin.
Mijn maat is niet beschikbaar, krijgen jullie die weer op voorraad?
We krijgen constant toevoer van goederen. Indien de maat waarin u geïnteresseerd bent niet beschikbaar is, kunt u zich aanmelden voor onze eenmalige back in stock notificatie. Indien het product dan weer beschikbaar komt ontvangt u automatisch een mail van ons.
Zijn er kortingscodes?
Jammer genoeg hebben wij geen verborgen kortingscodes. Gelieve geen contact op te nemen met ons in verband met kortingscodes. In het geval van promo's zullen deze altijd op onze website en via onze social media kanalen bekend gemaakt worden.
Hebben jullie een loyaliteitsprogramma voor loyale klanten?
Voor onze loyale klanten hebben wij een Sneakin loyaliteitsprogramma. De verdiende Sneakin coins kunnen u tot €75 besparen. Voor elke uitgegeven euro verdient u 2 Sneakin coins. U kunt ook Sneakin coins verdienen door succesvol opdrachten te voltooien. Alle manieren om Sneakin coins te sparen en of in te wisselen staan gepubliceerd onder ons loyaliteitsprogramma.
Heb ik een account nodig om een order te plaatsen?
Nee, een account is niet nodig om een order te kunnen plaatsen bij Sneakin. Er is een optie om een order te plaatsen als gast. We adviseren u wel om een account aan te maken, zo kunt u gebruik maken van ons loyaliteitsprogramma. Uw persoonlijke informatie wordt niet met derden gedeeld en goed beveiligd. Er worden geen nieuwsbrieven of kortingen naar u gestuurd zonder toestemming van u.
Waarom is mijn order geannuleerd?
Uw order kan wegens de volgende redenen geannuleerd worden:
- Het item dat u heeft besteld is niet langer op voorraad
- Sneakin kan niet succesvol uw betalingsautorisatie controleren
- Sneakin heeft een probleem ondervonden met de productomschrijving, zoals foutief geprijsde artikelen
- De klant voldoet niet aan onze algemene voorwaarden
- Systeemfout
- De klant komt niet door onze validatie checks
- De klant schaft artikelen aan voor commerciële doeleinden
Mijn order is incompleet, wat moet ik doen?
In het geval dat één of meerdere artikelen van uw order missen, verzoeken wij u de verpakking niet weg te gooien. Neem direct contact op met de customer service en beschrijf welk artikel mist en voeg een aantal foto's toe van het ontvangen pakket. We verzoeken u vriendelijk om een foto te maken waarin alle hoeken van de doos zichtbaar zijn. De shippinglabel dient zichtbaar te zijn op de door u gestuurde foto's.
Heeft Sneakin een fysieke winkel?
Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Een bezoek is niet mogelijk.
Wat is mijn maat?
Voor de juiste maat verwijzen wij u door naar ons maattabel.
Is Sneakin geïnteresseerd in productruilingen?
Nee, wij zijn niet geïnteresseerd in productruilingen.
Kan ik schoenen verkopen aan Sneakin?
Nee, klanten kunnen geen schoenen verkopen aan Sneakin.
Mijn maat is niet beschikbaar, krijgen jullie die weer op voorraad?
We krijgen constant toevoer van goederen. Indien de maat waarin u geïnteresseerd bent niet beschikbaar is, kunt u zich aanmelden voor onze eenmalige back in stock notificatie. Indien het product dan weer beschikbaar komt ontvangt u automatisch een mail van ons.
Zijn er kortingscodes?
Jammer genoeg hebben wij geen verborgen kortingscodes. Gelieve geen contact op te nemen met ons in verband met kortingscodes. In het geval van promo's zullen deze altijd op onze website en via onze social media kanalen bekend gemaakt worden.
Hebben jullie een loyaliteitsprogramma voor loyale klanten?
Voor onze loyale klanten hebben wij een Sneakin loyaliteitsprogramma. De verdiende Sneakin coins kunnen u tot €75 besparen. Voor elke uitgegeven euro verdient u 2 Sneakin coins. U kunt ook Sneakin coins verdienen door succesvol opdrachten te voltooien. Alle manieren om Sneakin coins te sparen en of in te wisselen staan gepubliceerd onder ons loyaliteitsprogramma.
Heb ik een account nodig om een order te plaatsen?
Nee, een account is niet nodig om een order te kunnen plaatsen bij Sneakin. Er is een optie om een order te plaatsen als gast. We adviseren u wel om een account aan te maken, zo kunt u gebruik maken van ons loyaliteitsprogramma. Uw persoonlijke informatie wordt niet met derden gedeeld en goed beveiligd. Er worden geen nieuwsbrieven of kortingen naar u gestuurd zonder toestemming van u.
Waarom is mijn order geannuleerd?
Uw order kan wegens de volgende redenen geannuleerd worden:
- Het item dat u heeft besteld is niet langer op voorraad
- Sneakin kan niet succesvol uw betalingsautorisatie controleren
- Sneakin heeft een probleem ondervonden met de productomschrijving, zoals foutief geprijsde artikelen
- De klant voldoet niet aan onze algemene voorwaarden
- Systeemfout
- De klant komt niet door onze validatie checks
- De klant schaft artikelen aan voor commerciële doeleinden
Mijn order is incompleet, wat moet ik doen?
In het geval dat één of meerdere artikelen van uw order missen, verzoeken wij u de verpakking niet weg te gooien. Neem direct contact op met de customer service en beschrijf welk artikel mist en voeg een aantal foto's toe van het ontvangen pakket. We verzoeken u vriendelijk om een foto te maken waarin alle hoeken van de doos zichtbaar zijn. De shippinglabel dient zichtbaar te zijn op de door u gestuurde foto's.
Betalingen
Welke betalingsmethodes accepteert Sneakin?
Klanten kunnen gebruik maken van de volgende betalingsmethodes:
-American Express
-Bancontact
-Ideal
-Maestro
-MasterCard
-PAYPAL
-Snakin Giftcard
-Visa
In welke munteenheid kan ik betalen?
Wij accepteren betalingen in euro's.
Wanneer wordt mijn betaling afgeschreven?
Het volledige orderbedrag wordt afgeschreven zodra uw order succesvol is geplaatst.
Is achteraf betalen beschikbaar?
Op dit moment is achteraf betalen helaas niet beschikbaar.
Accepteren jullie Gift Vouchers?
Wij accepteren enkel Sneakin Gift Cards.
Is het veilig om online een order te plaatsen?
Ja, wij gebruiken SL encryptie om uw persoonlijke gegevens te beveiligen. Potentieel gevoelige informatie zoals uw naam, adres, bankgegevens zijn gecodeerd en die kunnen enkel gelezen worden op een veilige server. De informatie die u deelt wordt geauthentiseerd en gecheckt of deze niet tijdens het invoeren is gelekt. Beveiligingschecks worden gemaakt op alle transacties, om de identiteit en authenticiteit van elke order te verifiëren. Als extra veiligheidsmaatregel, accepteren wij enkel Creditcardbetalingen met een 3D secure proces.
Welke betalingsmethodes accepteert Sneakin?
Klanten kunnen gebruik maken van de volgende betalingsmethodes:
-American Express
-Bancontact
-Ideal
-Maestro
-MasterCard
-PAYPAL
-Snakin Giftcard
-Visa
In welke munteenheid kan ik betalen?
Wij accepteren betalingen in euro's.
Wanneer wordt mijn betaling afgeschreven?
Het volledige orderbedrag wordt afgeschreven zodra uw order succesvol is geplaatst.
Is achteraf betalen beschikbaar?
Op dit moment is achteraf betalen helaas niet beschikbaar.
Accepteren jullie Gift Vouchers?
Wij accepteren enkel Sneakin Gift Cards.
Is het veilig om online een order te plaatsen?
Ja, wij gebruiken SL encryptie om uw persoonlijke gegevens te beveiligen. Potentieel gevoelige informatie zoals uw naam, adres, bankgegevens zijn gecodeerd en die kunnen enkel gelezen worden op een veilige server. De informatie die u deelt wordt geauthentiseerd en gecheckt of deze niet tijdens het invoeren is gelekt. Beveiligingschecks worden gemaakt op alle transacties, om de identiteit en authenticiteit van elke order te verifiëren. Als extra veiligheidsmaatregel, accepteren wij enkel Creditcardbetalingen met een 3D secure proces.
Levering
Wat zijn de bezorgkosten?
Wij verwijzen u vriendelijk door naar ons Verzending pagina.
Waar is mijn order?
U kunt de status van uw order in uw account vinden. De track and trace mail wordt verzonden zodra uw order klaarstaat voor verzending. De gepubliceerde levertijd dient enkel als indicatie en hieraan worden geen rechten ontleend.
Hoelang duurt de levering?
Wij verwijzen u vriendelijk door naar ons Verzending pagina.
Hoe kan ik mijn order traceren?
Zodra uw order klaarstaat voor verzending, ontvangt u een verzendbevestiging per email. In deze email staat de track and trace waarop u uw order kan volgen.
Van waaruit worden orders verzonden?
Ons warenhuis is Nederland en alle orders worden vanuit Nederland verstuurd.
Welke koeriersbedrijf levert mijn order?
Wij gebruiken DPD en UPS als onze koeriersbedrijf voor de levering van paketten.
Leveren jullie naar mijn land?
Wij verzenden naar de meeste landen op de wereld, sommige landen zijn uitgesloten vanwege omstandigheden.
Is het mogelijk om een order te laten bezorgen op een adres die afwijkt van het factuuradres?
Ja het is mogelijk om een order geleverd te hebben op een adres die afwijkt van het factuuradres. Uitzondering: voor PayPal betalingen wordt verzonden naar het adres dat door PayPal wordt doorgegeven.
Verzenden jullie naar pickup points?
Helaas verzenden wij niet naar pickup points.
Verzenden jullie naar postbussen?
Helaas verzenden wij niet naar postbussen.
Wat is de werking met proxy of doorverstuurders?
Indien een product is besteld via een bedrijf die leveringen aanbiedt verschillend van Sneakin (derde partij bedrijf/ proxy service), neemt Sneakin enkel de verantwoordelijkheid voor de levering naar desbetreffend bedrijf. Indien het pakket vermist is onderweg naar u, dient u contact op te nemen met het bedrijf waar u uw order heeft geplaatst.
Producten
Zijn jullie producten authentiek?
Alle producten op de webite zijn 100% authentiek. Elk product heeft onze verificatie proces succesvol doorstaan. U kunt bij ons winkelen zonder zorgen te maken over namaakproducten.
Zijn de schoenen op jullie website nieuw?
Alle schoenen op ons website zijn nieuw en ongedragen.
Worden alle schoenen geleverd in een onbeschadigde schoenendoos?
Tijdens de verzending van de goederen kan Sneakin niet garanderen dat elke schoenendoos onbeschadigd bij u wordt geleverd. Sneakin garandeert dat alle schoenendozen origineel zijn. Schoenmodellen met een een releasedatum ouder dan 2 jaar, hebben vrijwel nooit een onbeschadigde schoenendoos. Wij proberen altijd de schoenendoos in de meest optimale conditie bij u geleverd te hebben. Bij het plaatsen van een order gaat u akkoord met het risico dat schoenendozen beschadigd kunnen zijn. Retouren en ruilingen omtrent beschadigde dozen worden verworpen. Het kan gebeuren dat schoenen geleverd worden met een vervangende schoenendoos.
Retouren
Kan ik mijn retourneren/ ruilen?
Ja, u kunt uw order ruilen en of retourneren. U kunt de instructies vinden op onze Returns & Changes pagina.
Worden mijn retourkosten en verzendkosten terugbetaald als ik een item retourneer?
Wij vergoeden geen verzendkosten.
Hoelang duurt het voordat ik terugbetaald ben?
Wij verwerken uw retour zo snel mogelijk. Afhankelijk van het volume aan retourneringen, kan het volledige proces maximaal 10 werkdagen duren. U ontvangt een email van ons zodra uw retour is verwerkt.
Sneakin-cadeaubonnen
Waar kan ik een Sneakin Gift Card kopen?
U kunt de Sneakin Gift Card enkel aanschaffen op www.sneakin.com. Sneakin werkt niet met derde partijen. De doorverkoop van Sneakin Gift Cards is ten strengste verboden.
Hoe kan ik mijn Sneakin Gift Card gebruiken?
Zodra u een Sneakin Gift Card heeft aangeschaft, ontvangt u een fysieke kaart met een unieke code. Deze code kunt u inwisselen op www.sneakin.com. Het totaal dat u inwisselt wordt afgetrokken van uw balans op uw Sneakin Gift Card. In het geval dat uw aankoopbedrag lager uitvalt dan de waarde op de Gift Card, kunt u deze op een later moment uitgeven.
Is het mogelijk om de Sneakin Gifct Card in te wisselen tegen contanten?
De Sneakin Gift Card kan niet ingewisseld of geruild worden tegen contanten. Contante ruilingen zijn niet beschikbaar voor producten die aangeschaft zijn met een Sneakin Gift Card. De doorverkoop van Sneakin Gift Cards is ten strengste verboden.
Wat moet ik doen als mijn Sneakin Gift Card is verloren of gestolen?
Gestolen of verloren Gift Cards kunnen niet vervangen, geblokkeerd of terugbetaald worden.
Neem contact op
Contactgegevens
Binnenglippen
De FLINESSTRAAT 18
1114 Al Amsterdam-Duivendrecht
Nederland
customerservice@sneakin.com
COC: 76592812
Btw nr.: NL860691391B01